sobota, 31 stycznia 2015

Prolog

W świecie, w którym żyjemy ludzie o umiejętnościach do porozumiewania się oraz walki wraz z duchami nazywani są szamanami. Jest nas zaledwie parę procent na tej planecie. Ludzie nas nie rozumieją. Ich umysły są ciasne i ograniczone. Boją się czegoś, co wykracza poza racjonalne myślenie i naukowe dowody. Boją się nieznanego.
Duchy są przyjazne. Nie ma czego się bać. Szamani jako jedyni widzą prawdziwy bieg natury i czasu, dlatego mogą iść własną drogą. Ludzie tego nie umieją, są niewolnikami własnych słabości. Trzeba zniszczyć źródło ograniczeń. Trzeba zniszczyć LUDZI.


Księga Pierwszego Szamana
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Więc witam na moim nowym  blogu. Prolog krótki, ale rozdziały będą o wiele dłuższe. PRZEPRASZAM za jakiekolwiek błędy. Zapraszam do czytania i oczywiście na jakiekolwiek komentarze bo one bardzo motywują. Jakby co ci co oglądali Króla Szamanów będą widzieć duże podobienstwo, ale historia bedzie calkiem odbiegać.
Zapraszam do czytania ;)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiada. Już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału ^w^
    Pisz, pisz ja tu czekam ;3
    Pozdrawiam i ślę wenki

    ~ Nami

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to krótkie! Ranisz xD
    Ale wciągnęłam się! Już czekam ze zniecierpliwieniem na rozdziały! :D Dodaj sobie obserwatorów, chętnie dołączę!
    Ps. Zapraszam na konkurs do mnie! Do wygrania jest szablon na bloga :D

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje wypociny cię zaciekawily . Zobacże ten konkurs .
      Pozdrawiam również ^.^

      Usuń
    2. Pierwszy rozdzial powinnien pojawić się najpóźniej w sobotę wieczorem.

      Usuń
    3. Czekam z niecierpliwością! :D

      Usuń
  3. Dzień dobry wieczór! :D
    Po pierwsze urzekł mnie art w tle, wspaniały i bardzo klimatyczny! Potem popatrzyłam na prolog i zrobiłam wielkie oczy, bo taki krótki?! No nie... No nie! Ale wzięłam się do czytania, długo mi to nie zajęło i niespodzianka! Shaman King! Na dodatek urywek z Księgi Hao <3 Uwielbiam! Był pierwszą postacią z m&a w której się zakochałam! Ach, wspomnienia...
    Ale do rzeczy, Ryu, nie ma zabawy! :D
    Nie mam pojęcia jak ludziom może podobać się Courier, dla mnie ta czcionka jest tak kanciasta i brzydka, że nie zdecydowałabym się na nią, ale kwestia gustu.
    Cały prolog przesiąknięty niechęcią do ludzi, typowo po haowemu, i już zacieram łapki, czekając na pierwszy rozdział.
    Nie mam zielonego pojęcia, jak połączysz Shaman King z Fairy Tail, bardzo mnie to interesuje, więc na pewno będę wpadać.

    W świecie, w którym żyjemy ludzie o umiejętnościach do porozumiewania się oraz walki wraz z duchami nazywani sa szamanami." Powinien być przecinek po "żyjemy", i "są", a wyszło "sa".

    "Boją się czegoś co wykracza poza racjonalne myślenie i naukowe dowody." Przecinek po "czegoś".

    Ogólnie dobitne zdania, jasno nakreślony cel Pierwszego. Ach, naprawdę nie mogę się doczekać! Dodaję do linków i czekam.
    O, właśnie, Ryu, co znaczy Twoje nazwisko? Skąd się wzięło?
    Pozdrawiam i ślę weny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez zawsze podobal mi sie Hao!!!. Dziekuje za tak dlugi komentarz i bardzo mi milo ze zaciekawił cie moj blog. I poprawie te bledy.
    Moje nazwisko wzielo sie od "ritsu - szybkosc" "raitoningu - blyskawica". Mialam zapal do stworzenia mangi i chcialam aby moja glowna bohaterka miala moce szybkosci i blyskawicy. I tak oto w ten sposob powsatlo Ryu Ritsu-Raitoningu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długi? Kochana, wstaw pierwszy rozdział, dopiero walnę długi komentarz :D
      A propos pierwszego rozdziału, gdzież on się podziewa?

      Usuń
    2. Jest w trakcie poprawiania. Przepraszam za to przeciaganie. Jednak szkola i te sprawy. teraz obiecuje na 100% ze rozdzial pojawi sie pod konie teho tygodnia

      Usuń
    3. Nie ma problemu, doskonale rozumiem. Czy nie będzie to problem jeśli powiadomisz mnie o nowym rozdziale? Bardzo bym o to prosiła.
      www.fairy-tail-historia-laxusa.blogspot.com

      Usuń
  5. Nie ma problemu. powiadomie cie od razu

    OdpowiedzUsuń